Conversie optimalisatie

Conversie Optimalisatie

Een bezoeker is nog geen koper!

Haal het optimale resultaat uit uw bezoekers

Hoe zorgt u ervoor dat de bij u winkelende klant ook daadwerkelijk overgaat tot de gewenste actie. Of het nu de afwikkeling van een online bestelling gaat, de aanvraag van een offerte of het eenvoudigweg aanvragen van informatie.

Het is immers zonde om de potentiele klant welke u met uw online marketing inspanningen heeft binnengehaald, zonder het gewenste resultaat weer te laten vertrekken.

Op basis van een veelheid aan eigen ervaringen met eigen webwinkels alsook vele tientallen optimalisatie projecten welke voor klanten zijn uitgevoerd kunnen de adviseurs van Genioweb u bijstaan met het optimaliseren van uw conversie.

De usability van uw website of webwinkel krijgt bij conversieoptimalisatie veelal een belangrijke rol. Toch zijn er daarnaast een veelheid aan andere factoren welke de revue zullen passeren. Voorbeelden hiervan zijn bereikbaarheid, imago, reviews, etc. Wat is de invloed van het aanbieden van een voucher of kortingscode tijdens het afrekenproces? En kunt u dit kostenefficiënt toepassen? Wij onderzoeken het in samenwerking met u, en voorzien u van een gedegen advies.

Ook het gebruik van retargeting om een onverhoopt zonder gewenst resultaat vertrokken bezoeker alsnog over te halen tot afwikkeling van de gewenste actie wordt daarbij meegenomen.

Wilt u gebruik maken de “tricks of the trade” van Genioweb bij de conversie optimalisatie van uw online activiteiten, neem dan vrijblijvend contact op met Vincent Jansen (06-104 296 76) of mail met v.jansen@genioweb.nl .

Enthousiast worden van Genioweb!

Neem contact met ons op!